CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 11. juli 2010

Weekendbesøg














Denne weekend har jeg haft besøg af begge mine sønner og den enes kæreste og deres dreng på godt 1 år. Det har været rigtig dejligt med det gode vejr så vi har kunnet være i haven og ved stranden.

Til den lille er jeg ved at sy nogle store skumklodser han kan lege med. De er dog ikke alle færdige endnu, men han syntes det er sjovt at bygge tårn med dem.

Til min svigerdatter har jeg forsøgt at sy en syboks, lig. dem på Maria´s blog. Dog fandt jeg vejledningen på en norsk blog og de er ikke helt ens fremstillet. Så jeg må nok også hellere prøve Maria´s.

Der kom vist lige to ens billeder med. Nå det må I leve med. Har ikke fundet ud af at fjerne dem igen.




0 kommentarer: