CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag den 6. august 2010

Ny taske

Posten kom i dag med en pakke med stof. Stoffet var så skønt at jeg bare måtte igang med tasken med det samme. Mønstret jeg havde på tasken var en del større end denne, så jeg har lavet den om og syet den som jeg syntes den skulle være.
Jeg har endnu et stykke i en anden farve som kan blive til en anden taske. Selvom min gode mand hver gang jeg syr en taske, spørg hvor mange jeg nu har?
"Der er noget mænd ikke forstår".

3 kommentarer:

Jette sagde ...

Super flot taske - du har ret det med tasker eller sko for den sags skyld, det har mænd ikke forstand på ;o)

Anonym sagde ...

wow den er lækker din nye taske.
hehe ja tasker er åss min svaghed og det forstår min mand heller ikke *g*

Bente sagde ...

Flott veske!
Stilige stoff :-)