CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 3. oktober 2010

Det er ved at være længe siden

Det er ved at være længe siden jeg har fået skrevet på bloggen. Jeg har været med på en patchworktur til Alsace her i september. En fantastisk dejlig tur, med masser af patchwork og andre gode oplevelser.
Desuden har jeg i denne weekend været på kursus med Lone Schadt som underviser. Et par hyggelige dage hos Hanne´s i Vejerslev. Jeg havde været på kursus med Lone og Vikki Pignatelli her i foråret, så det var dejligt med et kursus mere til at få samlet op på teknikkerne.
Her kommer lige et billed af en ugle som jeg syede efter første kursus (eget design).
Samt et billed af en kvindekrop som jeg er i gang med nu.

Billederne er vist ikke helt skarpe, men håber de kan ses.

1 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

hej
Super flotte ting du har syet og glæder mig til at se de "bare damer" når de bliver færdig.
På gensyn